Wyszukiwarka
Więcej informacji na blogu

Newsletter

Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Każdy Klient i Klientka Herbalife korzystając z zakupów w Sklepie Odchudzanko.pl otrzymuje 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. U Nas ryzykujesz wyłącznie utratę zbędnych kilogramów, a nie pieniędzy.

1. Kogo obejmuje gwarancja Herbalife?

Każdego klienta, który dokona zakupu produktów za pośrednictwem Internetowego Sklepu Odchudzanko.pl gdyż jako licencjonowani Dystrybutorzy Herbalife respektujemy i przestrzegamy zasad stanowionych przez Herbalife.

2. Jakich produktów dotyczy gwarancja?

30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy dotyczy praktycznie wszystkich produktów dostępnych w ofercie Sklepu Odchudzanko.pl oznaczonych marką Herbalife - suplementów i kosmetyków. Gwarancja nie ma zastosowania do dodatków takich jak na przykład shakery, miarki, bidony oraz literatury.

3. Jakie warunki formalne trzeba spełnić, aby skorzystać z tej gwarancji.

Warunkiem koniecznym jest przedstawienie dowody zakupu produktów Herbalife. W przypadku Sklepu Odchudzanko.pl do kazdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny.

4. Jaką kwotę obejmuje gwarancja?

Gwarancja dotyczy całkowitej ceny zwracanych przez klienta produktów i nie ma zastosowania do kosztów wysyłki oraz zwrotnego odesłania zamówienia.

5. Jak wygląda procedura skorzystania z 30 dniowej gwarancji Herbalife?

Przede wszystkim należy skontaktować się z Nami mailowo, iż wyrażacie Państwo chęć skorzystania z takiej możliwości (dane kontaktowe znajdują się w dziale kontakt tej strony). Wtedy zwrotnie odeślemy wymagany przez Herbalife formularz "żądanie zwrotu od klienta". Formularz ten należy wydrukować, wypełnić oraz podpisać. Następnie formularz ten wraz z dowodem zakupu (paragonem) oraz zwracanymi produktami należy odesłać na Nasz adres firmowy. Wtedy skontaktujemy się w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu pieniędzy

6. A co w sytuacji jeśli zakupiono produkty gdzie indziej, a nie w Sklepie Odchudzako.pl?

W tym przypadku proszę się zwrócić do swojego sprzedawcy. Jeśli jest to Niezależny Dystrybutor to również powinien przestrzegać zasad 30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy. W innym przypadku takiej gwarancji nie ma. W razie wątpliwości można skontaktować się z biurem Herbalife Polska (dane kontaktowe na stronie Herbalife.pl)

Facebook